Nevoi de vacanță

Standard

După ce îl țin în brațe îl anunț că micul dejun e pregătit:
– După ce mâncăm te țin în brațe până zici tu „Gata”.
– La ținut în brațe nu zic niciodată „Gata”.

Ceva vreme mai încolo, mă uit prin casă disperată că am multe de făcut. Și ca de obicei la disperare gândesc cu voce tare:
– Nici nu știu pe ce să pun mâna.
– Pune mâna pe mine că doar te iubesc, zice el și zâmbește șăgalnic.

Și astea se întâmplă după 2 zile în care am fost cu el 24 din 24. Clar, au nevoie de mult mult timp în care să fie cu noi și noi să fim acolo doar pentru ei, nu pentru vase, haine, mâncare, curățenie și orice altă minune s-ar mai putea găsi. Și iar mă gândesc că toate “comportamentele inacceptabile” ale copiilor, dar absolut toate!, se datorează acestei lipse de atenție a părinților pe care, din păcate, nici bunicii, nici prietenii, nici școala, nici activitățile extra, nici …, nici…., oricât de excepționale ar fi, nu pot să o compenseze.
Măcar săptămâna asta pot să mă străduiesc…

5 responses »

  1. Sunt Liana, si vreau sa-ți multumesc pentru toate scrierile minunate de pe acest blog. Le citesc si le recitesc si datorită lor simt ca sunt un părinte mai bun, ca îmi privesc copilul cu alți ochi si cu alt suflet atunci când simt ca nu mai pot. Multumesc!

  2. Bine ai venit, Liana! Dacă ai ști ce bine mi-a făcut comentariul tău, cum m-a prins într-un moment în care mă simțeam depășită și blocată și cum citindu-l m-am oprit și am văzut clar lucrurile cu adevărat importante. Eu îți mulțumesc pentru “perfect timing” și pentru vorbele minunate!
    Ca o concluzie: am avut o săptămână minunată alături de fiul meu în care am simțit că nu doar el a mai umplut sacul laaaaaaaarg al nevoii de a petrece timp cu mine, ci și eu. Da, eu aveam nevoie să petrec timp cu el! Și a fost așa bine, parcă am plutit toată săptămâna. 🙂

    • Am citit dar cateva postari de ale tale si deja mi-am facut o parere: esti o mama autentica care mai presus de toate pui accentul de implinirea nevoilor de tot felul ale copilului tau (inca m-am dedus daca ai unul sau mai multi).Ma bucur ca am descoperit blogul tau! cu drag, Andreea

      • Îți multțumesc mult, Andreea, pentru cuvintele minunate! 🙂 Bine ai venit pe aici! (acasă am un copil, la serviciu am mai mulți :D; blogul acesta e despre toți)

Leave a comment