Interesant (8)

Standard

Găsesc multe lucruri deosebite pe Facebook și uit să le pun și aici, așa că azi încerc să recuperez cu două dintre ele.

Primul adună niște poze incredibile, sursa originală fiind aici. Oare câți dintre noi se regăsesc în ele? Eu știu sigur că da.

parte3

Al doilea e un text superb pe care eu l-am descoperit destul de târziu și care mi-a plăcut enorm. Mai ales partea aceasta: „Părinţii uită să se simtă bine atunci când petrec timp cu copiii lor. Vreau să precizez că a petrece timp, nu înseamnă că facem teme, facem baie, facem ghiozdanul sau mâncăm împreună. A petrece timp cu copilul înseamnă să-l laşi pe el să controleze activitatea, ritmul, să fiu cu el în felul în care el propune, nu în care părintele îl solicită! Dar acest timp împreună să facă să lumineze faţa părintelui, nu să-l facă să strâmbe din nas.”

Happy parenting, my dears!

4 responses »

  1. In privinta “petrecerii timpului” ai mare dreptate. Am doua exemple, cate unul din fiecare categorie prezentata de tine, iar diferentele sunt enorme. Pacat de copiii ai caror parinti sunt ignoranti.

    • Eu văd în relația cu copilul meu. Când am o zi foarte ocupată în care nu prea pot să petrec cu adevărat timp cu el, comportamentul lui se schimbă: e mai agitat, mai violent, mai nemulțumit. Și rezolvarea e atât de simplă…

Leave a Reply

