Dragii mei …

Standard

christmas_Art_illustration_XMAS_Width_5008

… Cititori,

Crăciunul să vă găsească cu inima împăcată, cu ochii zâmbitori și sufletul plin de Vestea care a schimbat lumea. Îmbrățișați-vă oamenii dragi din jurul vostru și priviți-vă atenți copiii: chiar dacă am fi cei mai bogați, cei mai puternici, cei mai importanți oameni de pe pământ, chiar dacă am trăi o mie de vieți n-am putea primi Daruri mai binecuvântate decât sunt Copiii de lângă noi. Să fim fericiți așadar!

CRĂCIUN LUMINOS ȘI CALD!

 

11 responses »

  1. Iti multumesc pentru cuvintele si gandurile tale. Te citesc de ceva vreme si deseori imi amintesti sa inchid ochii pret de o clipa peste negura maniei ori a stresului ori a grijilor, pentru a/i deschide apoi gata sa vada lumina din jururl meu.
    Sa ai parte de zile frumoase.
    Cu drag,
    A.

  2. Crăciun Fericit, Anca!
    Cuvintele tale reușesc să mă surprindă de fiecare dată prin maniera deschisă și sigură cu care ating acel filon din suflet al adevărurilor mai puțin grăite, chiar dacă simțite, acel esențial, rațiune supremă a existenței umane – copiii…Mulțumesc.

Leave a Reply

