Interesante (4)

Standard

Încă tot nu mi-am făcut timp de scris, dar încă mai găsesc răgaz (furat și ăla uneori) ca să citesc. Aș vrea să nu las anul acesta să treacă fără să mai scriu despre ultimele 2 capitole din “How to talk so kids will listen” și despre încă cel puțin o carte întâi enervantă, apoi privită cu superioritate, pentru ca în final să mă îndrăgostesc de ea cu tot cu imperfecțiunile ei.

Deci ce-am citit interesant?

Despre empatia față de părinți (pentru mine, aplecată exclusiv asupra copiilor, o lecție importantă și o deschidere pe care încerc să mi-o cultiv.)

Învățăturile Laurei către fiica sa. De când am văzut că a început cu un îndemn pentru exprimarea sentimentelor negative am știut că o să-mi placă toate învățăturile. Și îmi plac. 🙂

Un blog nou al unei prietene care scrie cu sensibilitate și sinceritate. Și are Idei, credeți-mă!

4 responses »

  1. Multumesc mult pentru atenția acordată, Anca.
    Îți urmăresc si eu cu mult interes blogul si ideile tale mă inspira!
    La multe alte articole interesante anul acesta!
    🙂

Leave a Reply

