Cuvintele magice

Standard

Cuvintele magice în momentele în care copilul e în mijlocul unei crize, în zilele în care nu ne regăsim, în care zic “Gata, atât!! Nu mai pot!” sau pur și simplu într-o zi oarecare, într-o stare oarecare …

Eu te iubesc orice ar fi! Eu te iubesc așa cum ești!

Te port mereu în gândurile mele, chiar și atunci când nu suntem împreună!

Sunt fericită că m-ai ales să-ți fiu mamă!

Îmi place să-mi petrec timpul cu tine!

Uneori doar unul, uneori toate, uneori variațiuni pe temă, uneori în cuvinte, alteori în fapte, dar mereu în simțire. Mă ajută pe mine, în primul rând, să fiu mai bună decât eram cu o clipă înainte.

Aveți cuvinte magice? Dacă da și dacă nu sunt prea personale, împărtășiți-le, vă rog, pentru că am nevoie de idei. Mulțumesc!

 

10 responses »

  1. eu imi spun ca ce simt ‘acum’ (acum in criza mea sau a lui – nervi, neputinta, ne…dorinta etc) sunt niste lucruri care maine nu vor mai avea nici putere si nici valoare.

  2. Nu cred sa am vreo fraza standard, pe care sa mi-o amintesc spre reproducere aci, dar personal pretuiesc foarte mult eye contact-ul. (Daca ne-am pierdut, simt ca privitul asta ochi in ochi, in tacere, doar pentru cateva clipe, are forta efectiva de a reconecta. Pur si simplu regasesc acolo, in ochii ei, multe povesti scrise impreua, ea probabil la fel, ceea ne inmoaie si ne incalzeste .. naucitor.)

    • Uite, despre eye contact nu mi-am dat seama cât de folosit e pentru că ne regăsim în el mereu.
      Am întrebat aici pe blog despre cuvinte pentru că destul de curând am început să lucrez cu un băiețel căruia i-am spus ceva în genul acesta și a fost foarte foarte bine pentru amândoi. Așa că îmi căutam …. material de lucru 🙂

  3. Buna, eu am citit intr-o carte aceste randuri si le-am adaptat situatiei mele. Eu ii spun baietelului meu de 1 an si 5 luni in fiecare seara cand adoarme. Te iubesc exact asa cum esti, iti multumesc ca ne-ai ales drept parinti pentru ca esti o binecuvantare si te roaga mami din toata inima sa o ierti pentru toate greselile (cand mai tipa, cand se vaita) pe care le face cu tine, ii pare rau. te iubesc. Ii spun asta de cateva luni bune si simt ca intege si are o capacitate de iertare incredibila. E mai greu sa ma iert eu cand gresesc

Leave a Reply

