1 an

Standard

Nu aş fi putut lăsa să treacă ziua asta fără să-i urez blogului care împlinește un an La mulţi ani. Un an cât zece în care datorită scriiturii am devenit o mamă mai bună, mai organizată, mai clară decât eram înainte. A fost un an mai plin decât mi-aș fi închipuit vreodată întărindu-mi ideea, în care uneori nu îndrăznesc să sper, că trebuie să am încredere în mine și în instinctele mele de mamă. Un an frumos în care blogul mi-a fost mereu resursă de energie, încredere și bucurii.

Nu, n-aș putea lăsa să treacă ziua asta fără să le mulțumesc și celor care mă citesc din umbră și celor care-mi împărtășesc ideile, experiențele, lecturile, și, de ce nu, speranțele lor. Vă simt alături chiar și când tăceți, chiar și când nu sunteți de acord cu mine. Fără voi toate postările ar fi fost doar niște citate din cărți scrise întru aducere aminte. Atât. Feedback-ul vostru le-a dat viața, le-a îmbogățit, le-a rescris în eterne căutări și răspunsuri. Datorită vouă am descoperit cărți, bloguri, site-uri, idei atât de fascinante, revelatoare, imaginative, duioase încât zâmbetul m-a însoțit mereu atunci când vă citeam. Și v-am descoperit, fără să vă fi văzut vreodată, prieteni dragi, solidari, empatici. Voi sunteți de fapt cel mai mare câștig pe care mi l-a adus blogul.

La mulți ani, blogule, îți mulțumesc pentru tot ce mi-ai adus în anul care a trecut!

5 responses »

  1. La multi ani fericiti si impliniti! Ti-am zis, eu am impresia ca esti de mai demult in blogosfera, cred doar ca ai fost matura si profesionista in postari de la inceput. Eu simt ca postarile de inceput ale mele sunt incredibil de copilaresti :))).

    Multumesc mult pentru fiecare postare, toate m-au invatat ceva frumos. Si sper ca nu te deranjeaza multimile de cititori, eu foarte des te share-uiesc pe facebook :)). Te pup!

Leave a Reply

