Tabăra Altfel

Standard

Prietena mea, Oana, organizează o tabără cu adevărat diferită de ceea ce știam noi în copilărie. Oana, de abia aștept să se încadreze Delfinul la grupa de vârstă să-l trimit și pe el! 🙂

Te invităm la o Altfel de tabără. O tabără a bucuriei, a relaxării și apropierii de sine, de natură și de ceilalți!
 Cine?
Pentru cei curajoși, care vor să trăiască fericiți și cu bucurie fiecare zi. În principiu, pentru oricine are între 10 și 14 ani
(± 1).
Când?
În 23-27 Iulie 2012.
Unde?
La Moneasa, într-o cabană frumoasă, într-o zonă de pace și energie!
Ce?
Ziua 1: Aflu că “Tot ce am nevoie este la mine”! Resurse, valori, siguranță, protecție, încredere – toate sunt în puterea ta!
Ziua 2: Descoperi răspunsurile la întrebarea: Cine sunt Eu? Ce vreau și cum pot obține?
Ziua 3: Explorezi cum vrei să fii cu ceilalți, cum poți trăi în armonie și bucurie.
Ziua 4: Te uimește puterea gândurilor și a convingerilor pozitive pe care le poți avea.
Ziua 5: Iei cu tine o trusă de unelte utile oricând în viață!
 Cu cine?
Vei fi însoțit de doua trainere cu experiență Oana si Irina.
Cât?
750 lei – 5 nopți cazare, 3 mese zilnic, programul de activități zilnic, materiale, pauze de ceai și petrecerea de final.
 Ce zic alții?
· Mi-a plăcut totul. Am învățat să fiu mult mai ambițios. Plec acasă fericit.
· Am învațat să mă relaxez și să am încredere în mine.
· Am învat cum să îmi controlez emoțiile și să le exteriorizez.
· Să comunic mai bine și să cunosc persoanele mai bine și să țin spatele mai drept.
· În tabără am învat tot ce am eu nevoie; am un suflet!
 Cum?
Te poți înscrie la numarul de telefon: 0745 326 022 sau pe email: oanabob@yahoo.com
Detalii despre tabere gasești pe site-ul nostru: www.tabara-altfel.ro

2 responses »

Leave a Reply

