Book Depository

Standard

Book Depository e locul de unde îmi comand cărțile în engleză. Știu că unii dintre voi ați auzit de el, nu știu ce părere aveți dar eu sunt extrem de încântată: se găsesc cărți relativ ieftine, au promoții și concursuri (până în 14 mai au reducere de 10% la orice carte), livrarea este gratuită, iar modalitățile de plată sunt accesibile și pentru cei care locuiesc în România (eu plătesc cu un card Visa). Prima dată când mi-am comandat de la ei trecuseră vreo câteva zile peste termenul preconizat de livrare. Le-am scris într-o duminică dimineața și până seara (duminica!) îmi răspunseseră. Binențeles că pachetul meu se împotmolise în Poșta Română. Ultima dată mi-am comandat 3 cărți (una este cea pomenită în postarea anterioară și a cărei recenzie urmează), iar ei mi-au spus că se poate să trimită și separat cărțile (asta nu am înțeles-o, mi se pare mai costisitor pentru ei așa, dar cărțile mi-au ajuns la vreo 2 zile diferență.)

Chiar și site-ul lor e o adevărată plăcere, eu mă trezesc că mă plimb pe acolo și uit de mine :), au și o hartă a cumpărăturilor, prilej de călătorie virtuală în care puteți vedea ce carte s-a cumpărat și în ce zonă cu 5 minute în urmă. Magnific!

Nu-i reclamă plătită, vă dați seama. E o “declarație de iubire”!

2 responses »

Leave a Reply

