La mulți ani!

Standard

Unul dintre puținele lucruri bune care mi s-au întâmplat în 2011 a fost că într-o duminică după-amiază când Delfinul dormea mi-a pușcat o idee: “Hai să-mi fac eu un blog” Și în 2 timp și 3 mișcări scrisesem vreo 3 postări (record nemaiegalat de mine veci).

Vă mulțumesc celor care au trecut pe aici, celor care m-au citit, fetelor care m-au promovat. Vă mulțumesc pentru ideile pe care mi le-ați  dat, pentru că m-ați făcut să mă simt mai puțin singură, pentru încurajări, pentru că nu ați fost întotdeauna de acord cu mine. Sunt fericită că v-am întâlnit și pentru asta îi mulțumesc lui 2011.

LA MULȚI ANI FERICIȚI!

Cu drag, respect și admirație,

Anca

13 responses »

    • Mulțumesc, Raluca, tu ai o vorbă bună pentru fiecare 🙂 Să ți se împlinească dorințele, să fiți sănătoți și fericiți. Te îmbrățișez cu drag!

  1. La multi ani, Anca! Sa stii ca blogul tau e chiar o realizare. Cateodata imi vine sa insir niste cugetari pe hartie virtuala, am si blog, dar deocamdata fara nicio postare :))) Poate ca nu-i de mine. 😉 Deocamdata ma multumesc sa va citesc pe voi, cele mai inspirate.

    • Dragă Cristina, la mulți mulți ani cu sănătate, liniște și zile frumoase! (vroiam să-ți scriu un mail să te întreb dacă nu cumva ai născut :)) )
      Ai blog???? Păi nu ai nevoie decât de exersat. Începi să scrii și după câteva postări vei vedea că merge foarte bine că doar nu suntem noi mari scriitori. Eu de abia aștept să te citesc mai ales că ai multă experiență de împărtășit. (dacă vrei poți scrie un guest post pe blogul ăsta)
      Te îmbrățișez cu drag! (poți să-mi scrii mai multe, dacă vrei, pe adresa blogului: copiicuochidepoveste@gmail.com)

      • N-am nascut inca. Sper ca se va intampla zilele astea. Ieri am avut termenul. 🙂 Cat despre exersat…am exersat in postari pe forumuri si comentarii la blogul tau. Si citindu-ma ce scriu, imi dau seama cat de putin si vag transmit fata de cate as avea de spus. Mai exersez, poate, poate …ca de spus chiar as avea multe. Uite si la postarea ta cu Mos Craciun am incercat sa scriu, dar am sters, pentru ca nu am reusit sa transmit nimic. 😉

    • La mulți ani cu bucurii, Xelomon! Și eu mă bucur pentru blog și pentru tot ce am descoperit anul trecut datorită lui. Mă simt mult mai bogată :). Un an incredibil de frumos să aveți alături de Irina!

  2. Cristina, eu niciodată nu simt că reușesc să transmit ce vreau (și eu am terminat “facultatea de compuneri” :))). Așa că scrie tu liniștită și în timp vei vedea că va merge tot mai ușor.
    (să dai de veste când naști, da?)

    • Litere am terminat si eu :))) , daca asta numesti tu facultatea de compuneri. Anunt. Cand o sa am acces la net, ca nu cred ca au astia de la Stanca wireless :)))

      • Hmmm, oare nu am fost colege? Naștere ușoară, anunță când poți, niciodată nu e prea târziu (dacă se află la grădiniță, aflu și eu 🙂 )

Leave a Reply

