În stația de autobuz…

Standard

… aglomerație infernală. Trec 3 autobuze în care mi-e lehamite să mă înghesui. Lângă mine o bunică și o fetiță de 8-9 ani. Cred că și lor le e lehamite pentru că preferă să stea deoparte și să aștepte

Buni, știi cum aș face eu?… nu aș lăsa în autobuz decât atâtea persoane câte locuri sunt. Așa nu s-ar îngrămădi doar cei puternici și am încăpea și noi ăștia mai mici.  Și în stație lumea ar sta la coadă și atunci am învăța cu toții să fim civilizați…

O lumea condusă de copii n-ar fi ca-n „Împăratul muștelor”.

3 responses »

  1. De multe ori stau sa vad si sa ascult cum se vede lumea prin ochii si mintea copiilor, si ma mir, oare de ce e condusa de noi adultii… Pentru ca ei vad mult mai bine si mai neumbrit de prejudecati si idei aiurea, ei sunt sinceri si se nasc cu capacitatea de a simti doar bine. Dupa care dau de adulti si devin asemeni lor pe masura ce cresc 😦

    • Știi, logica și bunul simț al fetiței sunt din ce în ce mai greu de găsit la adulții de la noi, de aceea mi s-a părut atât de pozitiv-șocant tot ce spunea.
      Cred că ar trebui să-i ascultăm mai des… 🙂

  2. Pingback: Întrebări fără răspuns | copiicuochidepoveste

Leave a Reply

