Recomandare

Standard

Am revăzut aseară la ProCinema un film pe care vroiam să-l recomand de foarte multă vreme: A.I. Artificial Intelligence.  Un film pentru părinţi şi viitori părinţi despre infinita dragoste a copiilor pentru părinţii lor, despre nevoia lor constantă de iubire şi acceptare. Un film dureros şi dur, trist, întunecat şi dătător de speranţe, o parabolă fantastică şi totuşi realistă şi actuală în imaginarul ei. Un film de Steven Spielberg cu extrem de expresivul băiat din „Al şaselea simţ”, Haley Joel Osment. Şi dacă sunteţi aşa mai emotive ca mine, de văzut cu pachetul/pachetele de şerveţele la îndemână.

Ce spuneţi cei care l-aţi văzut?

Imaginea e de aici

4 responses »

  1. A fost si coada lui Kubrick bagata pe acolo, asa ca felia de cinematografie grozava de acolo i se datoreaza. Mi-l amintesc destul de vag, sunt vreo 8-9 ani de cand l-am vazut (se cere revizionare) si pe vremea aia inca aveam incredere in Spielberg, acum e dezamagitor de cliseizat cu noul Super 8. Pe care nu il recomand decat pentru cei care au chef sa se plictiseasca vreo 2 ore.

    • Ai perfectă dreptate, am uitat de Kubrick 🙂 pentru care am o infinită admiraţie (eu nu prea sunt fan Spielberg, dar îi recunosc calităţile). Eu am văzut filmul când Delfinul avea câteva luni tot la recomandarea cuiva şi l-aş tot revedea…

    • Când l-am văzut prima oară și eu am zis că n-aș putea să-l revăd, dar … uite că iar m-a prins. Și iar am bocit 🙂
      Bine ai venit pe aici!

Leave a Reply

