10

Standard

De cînd mă tot învârt eu şi mă sucesc să fac leapşa MoniQului anotimpuri au trecut peste blogosferă şi alte lepşe se învârt ameţitor. Dar eu tot cu gândul la a mea. Aia cu 10 lucruri care mă fac fericită. Când am auzit de leapşa m-am uitat rotund vreo 3 zile prin casă că poate, poate găsesc şi eu ceva. N-am găsit. Adică nu prea am lucruri de care să mă ataşez iremediabil. Am o senzaţie că există ceva material în casa mea de care să mă simt legată şi tot nu găsesc. Dar lucruri care să mă facă fericită există, totuşi…

  1. Despre locul 1 am scris. Sunt multe de spus. Să fii fericit aproape în fiecare zi că mergi la serviciu e ori o boală ori o binecuvântare. Încă nu s-a decis cum e în cazul meu 🙂
  2. Cărţile. Toate. Chiar nu am Cartea preferată sau Autorul total. Toate mi-au fost alături în vremuri faine şi vremuri grele, m-au învăluit şi m-au purtat în lumi pe care poate nu le-aş fi imaginat niciodată. Mi-au dat speranţă, m-au învăţat să visez şi să gândesc, m-au făcut mai bună. M-au durut, m-au bucurat, mi-au cântat, m-au îmbrăţişat şi m-au ţinut aşa strâns-strâns fără să-mi dea drumul vreme lungă după ce le închisesem. Datorez enorm cărţilor pentru că reprezintă o parte mare din ceea ce sunt eu.
  3. Muntele. Ah, muntele, prilej etern de evadare chiar şi-n gând unde caut mirosul ăla de brad care opreşte timpul şi care pe mine mă scoate din limitările propriului corp. Acolo sunt Eu, liberă şi neîngrădită. Iubesc orice munte, dar există un loc în Apuseni la care mă întorc obsesiv să mă caut pe mine atunci când des mă pierd între zgomotele năucitoare ale oraşului. Şi mersul cu cortul, vacanţa perfectă, pe care am pierdut-o între timp. Dar ştiu că va reveni…

  1. Muzica. Pentru că e vie.
  2. Blogurile. Ăsta şi cel pe care îl împart cu prietene dragi. Toate blogurile pe care le citesc şi care mi-au fost sprijin pe care n-aş fi crezut că-l voi găsi într-o viaţă virtuală. Oamenii din spatele lor pe care îi simt mai aproape decât pe mulţi din cei cu care îmi intersectez paşii reali.
  3. Filmele şi serialele. Nu chiar toate. Dar dacă vă spun că am văzut cap-coadă „Friends” de vreo 20 de ori mă credeţi? Dacă aveţi nevoie de vreun rezumat al unui episod pe mine să mă căutaţi.
  4. Limba engleză. 100 de ani dacă aş trăi tot n-ar înceta să mă fascineze.
  5. Florile. Visez la casa aia perfectă în care într-o bucătărie primitoare ar exista tot timpul flori colorate într-o vază albastră. Florile mele din ghivece. Lalelele, floarea soarelui, margaretele, florile de câmp pentru că mi se pare că trăiesc plenar.
  6. Cana primită de la o prietenă dragă. Că-mi înseninează dimineţile de cafegistă. Deşi norocoasa sunt eu.

  1. Laptopul meu. Un vis. Imaterial şi el prin (deocamdată) neapartenenţă. Îl voi avea curând şi gândul ăsta mă fericeşte peste poate.

Nu ştiu cui să dau leapşa. Lui Xelomon, Adei şi Simonei dacă mă citesc. Şi cui o mai vrea.

7 responses »

  1. M-am trezit in dimineata asta atat de flamanda dupa un internet care mi-a facut fasoane vreo trei zile si iata ce gasesc, delicii pure, cuvinte fondante pentru fericirea nu atat a posesorului lor cat a cititorului, vrajit de aranjamentul lor gratios.
    Multumesc, si eu sunt fericita ca am blogul care mi-a dat oportunitatea sa cunosc oameni frumosi, aparte, calzi. Iei si leapsa cu dorintele? 😀

    • Poate până la Crăciun fac şi leapşa cu dorinţe 🙂 🙂 Nu promit, că mi se pare mai grea. Îţi mulţumesc foarte mult şi mă bucur că te-am descoperit (tot am impresia că mă repet cu afirmaţiile astea 🙂 )

  2. Multumesc pentru leapsa, acu am remarcat ca mi-a fost pasata :-)))
    Nu stiu daca pot sa-mi mai screm creierul de dorinte, i-am raspuns Monicai, primiti cu substitutul?! :-)))))

    Pupam!

  3. Pingback: 10+2 pentru mine « Leverinasgaard

Leave a Reply

