Delfinul

Standard

În lumea asta, Delfinul a venit pe nesimțite acum 2 ani și jumătate. Și totuși mi-e greu să vorbesc despre el…

…Mi-e greu pentru că și dacă aș trăi mii de vieți tot n-aș fi în stare să spun ce simt pentru el…

…Mi-e greu să spun că are voce cristalină pentru că vocea lui în clinchet de clopoței nu-ncape în cuvinte…

…Mi-e greu să vorbesc despre ochii lui jucăuși pentru că știu că toata lumina fericirii din privirea lui n-aș putea-o surprinde niciodată…

… Mi-e greu să spun cum mă pierd și mă regăsesc în cel mai neînsemnat  gest de bucurie sau de supărare…

… Mi-e greu să vă explic de ce „adulăm tulutele și pindem soalele să le alucăm sus pe țel”…

… Mi-e greu să spun cum face vrăji și oprește timpul în loc în momentul în care mânuțele lui mici îmi cuprind obrajii. Vă jur, totul se oprește atunci!

…Mi-e greu să spun cum SIMT cu o fracțiune de secundă înainte că va cădea, că va zâmbi sau că va plânge…

… Mi-e greu să spun că nu e nimic-nimic din ce m-am așteptat și totul e atât de frumos că închipuirea mea n-ar fi putut cuprinde niciodată…

…Mi-e greu să explic că totul e atât de firesc…

…Și totuși mi-e atât de ușor să înțeleg de ce simt că el m-a născut pe mine și nu eu pe el…

2 responses »

  1. Emotionant!
    Ne renastem si ne recunoastem odata cu venirea pruncilor nostri, e ca si cum atunci cand ne parasesc trupul de carne care le-a fost haina timp de noua luni si devenim dintr-o faptura doua, incepem cu adevarat sa respiram si aerul ne e dulce si linistit si viu pentru prima data.

  2. Mulțumesc! 🙂
    După ce s-a născut Delfinul, prima dată când am plecat de acasă fără el am avut sentimentul că așa cum 9 luni (bine, de fapt au fost 10!) eu stătusem împrejurul lui, tot așa îl simteam pe el că mă cuprinde ca într-o crisalidă. Și știu că așa voi sta toată viață …
    Stiu că fiecare mamă m-a înțeles perfect…

Leave a Reply

